Instagram je místo, kde sledujeme herce, zpěváky, influencery a teď už i politiky. Teda spíš politika – Dominika Feriho. Ještě loni jej na této sociální sítí sledovalo kolem 200 tisíc lidí, dnes už to je přes milion. Jeho příspěvky jsou známé černými vykřičníky na žlutém pozadí.

Příspěvky Dominika Feriho

Dominik se na Instagramu stal populárním především díky svým příspěvkům, které už před rokem začaly veřejnost informovat o schválených vládních nařízeních v souvislosti s koronavirovou pandemií.

Tyto příspěvky na první pohled od všech ostatních dobře rozeznáte. Jejich infografika je jednoduchá, ale určitě upoutá. Pokud Instagram máte, určitě jste na žlutý příspěvek s černým vykřičníkem a stručným textem už narazili. I když zde ale profil nemáte, mohli jste se s vykřičníky setkat např. v médiích.

Dominikovy příspěvky jsou výstižné, to je jeden z hlavních důvodů, proč jsou tak oblíbené. Často se jedná pouze o jednu větu, která popisuje aktuální situaci nebo informuje o novém opatření.

Mnoho lidí říká, že je Dominikův profil zdrojem, bez kterého by nevěděli, co se u nás děje, co platí nebo co se mění.

Dominikův úspěšný profil

Ještě před rokem bychom asi Dominikův instagramový profil nepovažovali za nejúspěšnější v České republice. Na předních příčkách se dlouhodobě držel a stále drží Petr Čech, který má přes 2 miliony sledujících, nebo Leoš Mareš s více než milionem sledujících. Letos se milionovou hranici však podařilo překonat i Dominikovi.

Když se tak stalo, Dominik Leoše v počtu sledujících dokonce předběhl. Leoš však mladému politikovi pogratuloval a úspěch mu jednoznačně přál.

Co tedy stojí za úspěchem a raketovým vzestupem Feriho profilu pod přezdívkou choco_afro? Může se jednat o souhru několika aspektů. Dominik sdílí věci, které mají pro lidi přínos, je stručný a přesný. Zabývá se tématem, kterému se ostatní na sociálních sítích příliš nevěnují, a tím je jedinečný. A k tomu všemu je přátelský a sympatický. Prostě vítězná kombinace.

Pomáháme jednotlivcům i firmám lépe komunikovat, budovat značku i prodávat na sociálních sítích. Naším cílem je ukázat vám, co na socialu funguje a co naopak nefunguje.