affiliate marketing

Affilliate marketing: Jak to funguje a jak začít vydělávat více

Affiliate marketing je provizní marketing, ve kterém partner propaguje zboží  či služby a za každý uskutečněný nákup získá od firmy provizi. Propagovat tímto způsobem lze fyzické produkty, služby ale také online programy, členské sekce, atp. Affiliate marketing je část online marketingu, která je založená na provizní spolupráci. V dlouhodobém horizontu...
jak prodávat na instagramu

Jak prodávat na Instagramu. Zaujmout kočku nestačí! Poradíme, co funguje!

Mnozí tradiční podnikatelé, živnostníci a začínající brand projekty se ptají, jak využít sociální sítě a konkrétně, jak prodávat na Instagramu. Když už tráví hodiny týdně, aby přidávali obsah, přitahovali pozornost a usilovali o více sledujících a srdíček, chtějí z toho také nějaké profit. Prodej na Instagramu se dostává do...
uživatelsky generovaný obsah

Uživatelsky generovaný obsah (UGC)

Uživatelsky generovaný obsah neboli UGC (User Generated Content) je typ příspěvku, kdy vaši zákazníci sdílí zkušenosti s vašimi produkty bez nároku na honorář. Vy tyto jejich obrázkové příspěvky, videa, recenze nebo blogové články poté přesdílíte na vaše sítě. Díky tomu si vaše značka získává čím dál větší důvěru u...
Instagram Collabs

Jak funguje Instagram Collabs a jak tuto funkci maximálně využít

Instagram Collab je funkce na Instagramu, díky které mohou dva uživatelé být autory stejného příspěvku, který se zároveň automaticky zobrazí na jejich profilech. Vědět, jak funguje Instagram Collab, vám pomůže zvýšit dosah vašich příspěvků a dostat vaše produkty / služby k novým zákazníkům. Co je Instagram Collabs Instagram Collabs je nově...
Nápady na Instagram Reels

Nápady na Instagram Reels

V tomto článku vám přinášíme zajímavé nápady na Instagram Reels, pokud při jejich tvorbě nechce tančit ani být vidět. Instagram Reels získávají na čím dál větší popularitě. Nejen, že mají oproti ostatním příspěvkům velké dosahy, ale jsou oblíbené i mezi followers a vy se u nich můžete kreativně vyřádit. Na...
jak funguje tiktok algoritmus

Nejlepší čas, kdy publikovat na TikTok

Jaký je nejlepší čas, kdy přidávat obsah na TikTok? Kdy je nejvíce lidí na TikToku a kdy má vaše video šanci získat co nejvíce zhlédnutí, lajků a váš profil nových sledujících? TikTok se stal v posledních letech zvláště během období 2020 - 2022 (období karantény a koronaviru) velmi populární a...
jak vybrat správného influencera

Jak vybrat správného influencera

Jak vybrat správného influencera se stává klíčovou otázkou v plánování kampaní mnohých značek. Influencer marketing získává čím dál větší popularitu. Je to forma propagace, při které využíváte vlivné osoby působící na sociálních sítích, neboli influencery. Značky s influencery navazují placené i barterové spolupráce a influenceři ve velké míře přispívají k rozšíření...
soutěže na sociálních sítích

Soutěže na sociálních sítích

Soutěže na sociálních sítích jsou zajímavým nástrojem pro získávání nových i udržování stávajících zákazníků, budování své značky a zvyšování tržeb. Jejich cílem je přitáhnout na váš profil nebo směrem k vašemu produktu / službě oči co nejvíce lidí. Existuje několik variant soutěží na sociálních sítí. Mohou být znalostní, tipovací, kreativní...
jak oslovit influencera pro spolupráci

Jak oslovit influencera pro spolupráci

Možností, jak oslovit influencera pro spolupráci, je několik. Můžete ho kontaktovat přes sociální sítě, e-mail, telefon nebo agenturu specializující se na influencer marketing. Před jeho oslovením nejprve zjistěte, jestli je pro propagaci vašeho produktu opravdu vhodný a nebojte se ho požádat o analýzu jeho profilu na sociální síti. Důležité...
barterová spolupráce

Barterová spolupráce na sociálních sítích

Barterová spolupráce je směna zboží nebo služeb bez použití peněz. Na sociálních sítích barter funguje tak, že firma (značka) dodá influencerovi svoje produkty zdarma nebo mu poskytne služby zdarma a influencer se o tom následně zmíní na profilu své sociální sítě. Udělá vám tedy reklamu cílenou pro jeho sledující...
co je flatlay

Co je flatlay: Jak fotit stylové fotky seshora a jaké mít pozadí?

Flatlay fotky jsou již několik let oblíbeným trendem na Instagramu. Není se čemu divit, Instagram je vizuální platforma a jeho uživatelé mají rádi zajímavé fotky. Flatlay jsou jednoduché a přesto na nich můžete naplno popustit uzdu své fantazii a kreativitě. Takové fotky můžete použít jak na sociální sítě, tak...
Nejúčinnější jsou Reels na Instagramu

Největší dosah na Instagramu mají Reels, ukazuje studie 77 milionů příspěvků

Rozsáhlá studie více než 77 milionů příspěvků na Instagramu ukázala, že největších dosahů zobrazování mají Reels. Bohužel většina uživatelů včetně influencerů ještě Reels v dostatečné míře nevyužívá. Nejpoužívanějším formátem jsou totiž stále obrázky. Pokud také ještě nepoužíváte Instagram Reels, pak máte příležitost získat mnohem větší dosahy než doposud a...
reklama na Facebooku a Instagramu - povinnost platit DPH

Reklama na Facebooku a Instagramu = Povinnost zaplatit DPH

Pokud využíváte placenou reklamu na Facebooku a Instagramu v rámci svých podnikatelských aktivit, máte povinnost zaplatit DPH. Na základě faktur za reklamy podáváte Daňové přiznání k DPH a Souhrnné hlášení. Jak správně účtovat za reklamy na sociálních sítích, jak vyplňovat daňové formuláře a kdy je musíte odevzdávat finančnímu úřadu? Nezáleží...
Obchod na Instagramu

Jak vytvořit obchod na Instagramu

Obchod na Instagramu neboli Instagram Shop je jedna z možností, jak prodávat na Instagramu. Jeho účelem je umožnit firmám vytvářet digitální katalog svých produktů. Díky obchodu na Instagramu získáte možnost označovat přímo své produkty na fotkách ve feedu, ve Stories, Reels i v živých vysílání. Lidé, kterým se váš...
onlyfans sociální síť jak funguje

OnlyFans – Pravda o tom, jak funguje erotický obsah tvůrců

OnlyFans, platforma pro sdílení prémiového obsahu, se stala v posledních letech jednou z nejvíce rostoucích sociálních sítích v počtu nových uživatelů. Nejčastějším tématem placeného obsahu je erotický obsah, sexuální tematika a pornografie. Avšak témata se rozpínají také do sportu, fitness, módy, vaření nebo lifestylu. Zejména koronavirové lockdowny pomohly aplikaci...
instagram seo návod optimalizace

Instagram SEO optimalizace: Pár textových úprav a máte více návštěvnosti

Naučte se základy SEO Instagram optimalizace a zviditelněte svůj profil i příspěvky na Instagramu, získejte větší dosahy, více návštěv, srdíček i nových fanoušků. Znalost marketingové techniky SEO, která se uplatňuje specificky také na Instagramu, vám pomůže zobrazit se uživatelům, kteří na Instagramu hledají konkrétní témata, názvy či hashtagy. Instagram se...
seznam fitness influenceři ČR

Nejznámější fitness influenceři aneb naše #bodygoals vzory české fitness scény

Pokud se pohybujete na sociálních sítích a zároveň se zajímáte o zdravý životní styl, cvičení a fitness, určitě jste již zaznamenali určité osoby, které v tomto směru vynikají. Tyto osoby patří mezi tzv. influencery. Kdo je to influencer Influencera bychom si mohli charakterizovat jako osobu známou na sociálních sítích, která svým...
influencer propagace reklama

Nové povinnosti influencerů na sociálních sítích a při reklamě či propagaci

Influencer marketing je rok od roku oblíbenější, a to jak ve světě, tak u nás. Pro firmy je to skvělá příležitost, jak oslovit potenciální zákazníky. Známým tvářím věří lidé více, než klasickým reklamám. A výhody má taková spolupráce i pro samotné influencery. Ruku v ruce s tím jdou ale...
seznam českých influencerů na Instagramu

Seznam českých influencerů na Instagramu

Stále větší oblíbenost sociálních sítí nelze popřít, přestože vyvolává kontroverzní otázky okolo ochrany osobních údajů a prokrastinace. Sociální sítě v čele s Instagramem jsou nejen místem zábavy, ale dnes také práce a peněz. Kdo vydělává na Instagramu nejvíce peněz? Podívejte se na seznam českých influencerů a inspirujte se. Zatímco si...
jak často publikovat na Instagramu

Jak často publikovat na Instagramu? Výsledky studie 81.000.000 IG účtů

Instagram je po Facebooku světově nejoblíbenější sociální síť, na které denně sdílí miliony lidí své příspěvky ve formě fotek a videí. Pokud je Instagram váš marketingový kanál anebo si chcete díky němu přivydělat či rozjet podnikání, jednou z nejdůležitějších otázek pro vás je, jak často zveřejňovat příspěvky na Instagramu....