Jak vylepšit své odkazující příspěvky na Facebooku a zvýšit jejich míru prokliku? Ukážu vám 3 techniky, které mi velmi dobře fungují a které používám při správě profilů a reklam pro klienty.

Jak mít hezčí příspěvky na Facebooku díky Business manageru a Creator studiu?

Nejen v reklamě můžete mít vlastní obrázky, titulky a tlačítka. Facebookové nástroje jako Business manager a Creator studio nabízejí spoustu možností jak tyto prvky vložit i do organických příspěvků. Díky tomu jsou příspěvky hned zajímavější a lákavější. Podobně tomu je i u Stories. Věděli jste, že na Facebooku můžete využít swipe up ve Stories prakticky okamžitě? Ve videu níže najdete podrobný návod!

Jak mít v odkazujícím příspěvku vlastní náhledový obrázek, titulek, popisek a tlačítko?

Při vytváření reklamní kampaně v Business Manageru existuje možnost, jak samotnou reklamu přesdílet do své FB stránky jako organický příspěvek.

Jakmile si ve Správci reklam nastavíte jednotlivé kroky jako Kampaň, sadu, reklamu a kliknete na „Zveřejnit“, objeví se tlačítko „Sdílet“. Díky této funkci máme možnost zkontrolovat demoverzi reklamy přímo v prostředí Facebooku. Kliknete na „Poslat upozornění na Facebook“ nebo „Kanál vybraných příspěvků Facebooku v mobilu“ a máte možnost celou reklamu sdílet do své FB stránky.

Propagaci ve Správci reklam můžete po sdílení ihned vypnout, ale příspěvek na FB stránce zůstane. Jinak samozřejmě můžete nechat propagaci běžet.

Jak jednoduše vložit tlačítko do odkazujícího příspěvku ve feedu?

V Business Manageru je ještě jedna možnost, jak k odkazujícímu příspěvku přidat CTA tlačítko. Tato technika ale umožňuje nahrát k samotnému příspěvku pouze tlačítko.

V menu Business Manageru vyberte „Příspěvky stránky“. Vytvoříte si odkazující příspěvek s tlačítkem, který poté najdete v části Reklama a zveřejníte ho.

Jak použít ve Facebook stories swipe up?

Swipe up je velice efektivní funkcí, jak dostat své fanoušky ze stories (příběhů) rovnou na webovou stránku. Má to ale jeden háček. Pokud chcete tuhle funkci využít na Instagramu, musíte mít alespoň 10 000 sledujících. Facebook Stories sice nejsou tolik populární jako ty Instagramové, nicméně pokud máte slušnou fanouškovskou základnu, udělám vám radost. Ve Facebook Stories můžete mít libovolný swipe up prakticky okamžitě! Stačí používat Creator Studio.

Tenhle nástroj najdete v „Nástroje pro zveřejňování“ v administraci své FB stránky. V samotném prostředí vyberte „Přidat příběh“, „Vytvořit fotopříběh“ a jakmile nahrajete vlastní obrázek, můžete k němu přidat tlačítko. A je to, FB Stories se swipe up je na světě!

Poptávka: Facebook a Instagram profil a reklama

Potřebujete pomoci při správě Facebookového anebo Instagramového profilu a reklamy? Napište nám.

    Expert na sociální sítě s duší fotografa a filmaře. Kombinuji výkonnostní marketing s kreativním budováním značek.