Obliba krátkých videí roste. Sází na to mnohé sociální sítě a nově i YouTube, který spustil YouTube Shorts. Formát krátkých videí okamžitě oslovil obrovské množství lidí. Pokud jste tvůrce a hledáte způsob, jak zaujmout více sledujících, toto by mohla být ta správná cesta.

Co jsou YouTube Shorts?

YouTube Shorts, neboli krátká videa, jsou videa, která umožňují tvůrcům na této sociální síti oslovit nové diváky. Videa jsou dlouhá maximálně 60 sekund a zobrazují se vertikálně.

Uživatelé je naleznou např. v samostatné záložce určené přímo pro YouTube Shorts, nebo přímo na domovské stránce této sociální sítě. Po přehrání videa se automaticky zobrazí i videa následující, jako je tomu na Instagramu u Instagram Reels.

instagram homepage

Proč používat YouTube Shorts?

Poslední dobou roste oblíbenost krátkých videí. Na tomto trendu staví např. TikTok. Není proto divu, že se do sdílení krátkých videí pustil i YouTube.

Denně si YouTube Shorts zobrazí přes 6,5 miliardy lidí!

Často se může jednat o diváky, kteří daného tvůrce na YouTube vůbec neznají. Právě díky tomu se ale jedná o skvělý způsob, jak oslovit nové uživatele.

Jak vytvořit YouTube Shorts?

YouTube Shorts je možné nahrát a upravit přímo z mobilního telefonu. Jde tak o velmi praktický a jednoduchý způsob sdílení obsahu.

Druhou možností je publikace krátkého videa prostřednictvím klasického publikačního procesu.

Nástroj k editaci YouTube Shorts umožňuje spojit několik klipů dohromady, přidat hudbu a text, nebo upravit rychlost videa. Můžete si nastavit, kdy se text zobrazí, kdy zmizí, nebo jak má vypadat.

YouTube Shorts

Pomáháme jednotlivcům i firmám lépe komunikovat, budovat značku i prodávat na sociálních sítích. Naším cílem je ukázat vám, co na socialu funguje a co naopak nefunguje.