Jak do Instagram Stories přidat odkaz? Jedná se o funkci, která byla dříve dostupná jen větším influencerům, avšak nyní mohou všichni uživatelé Instagramu vkládat do svých příběhů odkazy a linky. Funkce Swipe-up byla Instagramem zrušena a nahrazena právě funkcí Link Sticker (nálepka s odkazem).

Odkazy ve Stories

Když Instagram poprvé představil odkazy ve Stories, byla tato funkce omezena pouze na ověřené účty s počtem sledujících nad 10 000. Komunita Instagramu se tak pochopitelně začala připomínat, protože i uživatelé s menším dosahem chtěli sdílet věci se svými followery, přáteli a rodinou. Nově tak Instagram rozšířil možnost přidávat odkazy ve Stories do všech účtů bez ohledu na počet sledujících. 

Poskytnutí přístupu všem bylo správným krokem. V průběhu let ukázaly brandy i ostatní uživatelé sílu, kterou má sdílení zdrojů a informací se svou komunitou. Organizování akcí, vzdělávání v různých oblastech, rychlejší přenos novinek nebo například předvádění nových produktů a nalákání potenciálních zákazníků. To vše tato funkce ulehčuje.

Instagram se podle svých slov snaží autorům a firmám pomoci proměnit svou vášeň v živobytí sdílením odkazů. Nedávno autorům představil nové možnosti, jak oslovit více fanoušků, zapojit komunitu a rozšířit svůj dosah. Přístup k odkazům je tak dalším způsobem podpory ze strany platformy sociální sítě.

Jak přidat odkaz do Instagram Stories?

instagram stories

K přidání odkazu lze použít “Link sticker”. Když lidé na nálepku kliknou, budou rovnou přesměrováni na nový odkaz. 

  1. Nahrajte obsah svého příběhu.
  2. Vyberte nástroj nálepky z horního navigačního panelu.
  3. Klepnutím na nálepku “Link” přidejte požadovaný odkaz a dejte “Hotovo”.
  4. Umístěte nálepku na libovolné místo svého příběhu.

Vybrat si můžete následně i barvu, která se k vašemu příspěvku nejlépe hodí.

Instagram myslí také na bezpečnost a v rámci úsilí o omezení škodlivého obsahu nebudou mít k nálepce přístup nové účty a účty, které opakovaně sdílí nenávistné projevy, dezinformace nebo jiný obsah porušující pokyny pro komunitu.

Platforma tak otevírá další možnost využití Stories jako komunikačního nástroje a firmám pomáhá zvýšit návštěvnost webových stránek, engagement i dosah. 

Oficiální zpráva Instagramu zde.