Hodiny denně strávené s telefonem v ruce se mohou konečně vyplatit. TikTok je jednou z nejnavštěvovanějších sociálních sítí. Je proto velice oblíbený pro každého, kdo se chce proslavit, získat si pozornost a něco si vydělat. Všechno toto přináší jednu podmínku – dostat se do for you na TikToku.

Čísla, čísla a zase jen čísla. Zvyšovat neustále počet sledujících není snadné, ale není to ani nemožné. Pojďme si říct pár tipů, jak být úspěšný na TikToku, jak se dostat do for you na TikToku a jaký obsah je vhodné sdílet, abyste oslnili.

Co je TikTok

Na úvod si zopakujeme, co je TikTok. Jedná se o poměrně mladou, i když velice oblíbenou, sociální síť. Svoji popularitu si získal zábavnou tvorbou videí, která jsou kratší než jedna minuta.

Vytvořit video na TikTok je poměrně snadné, nejprve je nutný nápad videa. Poté stačí stažená aplikace sítě a chuť nahrávat. Po vytvoření videa můžete začít s úpravou. Fantazii se meze nekladou, kromě různých filtrů můžete vkládat i různé efekty nebo hudební podtext.

Jak být úspěšný na TikToku

Jestliže se chcete dostat do povědomí TikToku, zapamatujte si tři základní slova, která vystihují celou jeho podstatu:

  • Aktivní
  • Zábavný
  • Originální

Čekat dny na nový obsah, nechce nikdo. Zlepšit si po náročném dni náladu, chce každý. Vidět stejný obsah neustále dokola, akorát od jiných lidí, nechce nikdo.

Jak se dostat do for you na TikToku

For you page, v překladu “stránka pro vás”, je úvodní stránkou, kterou vidí každý uživatel, pokud se přihlásí na TikTok.

Nenechte se však mýlit, každý uživatel má své “for you” odlišné. Stránka je vytvořena podle preferencí, které vymezuje algoritmus TikToku podle vaší oblíbenosti. Výhodou stránky pro vás je, že se zde může prosadit každý, neboť již po otevření aplikace váš obsah může vidět tisíce sledujících.

Reakce na váš obsah

TikTok je úzce propojen s ostatními sociálními sítěmi. Sdílení obsahu, komentáře a to se mi líbí. Vše jsou nástroje, které jsou velice důležité pro obsah.

Preference

Váš obsah může být vyhledáván i podle preference země a konkrétní lokace.

Popis videa, hashtag a hudba

Méně je někdy více. Pokud se chcete dostat na hlavní stránku, nedávejte příliš mnoho obsahu, který není vypracovaný. Videa by měla být kvalitně popsána, dané téma by mělo mít i správný hashtag. Mezi hodně používané patří hashtagy #fyp #foryoupage #protebe.

Hashtag však není záruka, že se dostanete na stránku for you. Hashtagy na Instagramu jsou mnohem silnější pro algoritmus než na TikToku.

Oblíbená hudba se dá snadno zjistit podle preferencí. Stačí jen kliknout na video, kde se daná hudba objevuje, následně kliknout na písničku.

Komunikace se sledujícími

Natočené video, kde je nenásilně vložena otázka třeba na znamení zvěrokruhu, oblíbenou barvu nebo jídlo, získává více reakcí. TikTok pak video automaticky nabízí širšímu publiku.

Jak se proslavit na TikToku?

Vymýšlet celý den zajímavý obsah, dát si práci s jeho točením a následné čekání, jak se bude šířit. Často může přijít zklamání, pokud obsah nemá dostatečný dosah, takže jej nikdo nevidí.

Kvalitní obsah

Chcete zaujmout, pak se prioritně zamyslete nad tím, že obsah není pro vás, je pro vaše sledující. Pokud máte špatný den, ale umíte si z toho vtipnou formou udělat srandu, můžete se proslavit. Své sledující musíte zaujmout, aby neviděli obyčejný stereotyp, který se snaží jen připoutat pozornost kvůli výdělku. Nechtějte sdílet více různých odvětví kvůli pozornosti. Ve většině případů spíše přijdete o stávající sledující.

Doba zveřejnění

Doba zveřejnění vašeho příspěvku je velice důležitá. Zveřejňování videa v nevhodný čas může způsobit jeho snadné zapadnutí, čímž se snadno stane neviditelným pro mnoho sledujících.

Nejvhodnější doba, bývá ráno v rozmezí 8 – 9 hodin ráno. Mnoho lidí si prohlíží sociální sítě buď o svačině při ranní směně nebo po probuzení. Dále je vhodný časový interval mezi 13 – 15 hodinou, kdy se opět jedná o čas, než přijdou všichni z práce a sociální sítě si prohlédnou znovu.

Pokud máte TikTok již delší dobu, můžete nahlédnout do vlastní časové analýzy, kde zjistíte, kdy mají vaše příspěvky největší sledovanost.

TikTok jako ráj pro podnikatele

Zvýšit počet sledující také můžete spoluprací. I když se říká, že dobrý produkt nepotřebuje reklamu, v dnešní době prodává již vše. Pokud chcete nabídku využít a udělat z ní nenucenou propagaci, snažte se působit přirozeně a vtipně. Pointou spolupráce bývá, že sledující často nevěří samotné reklamě na produkt, ale okamžitě uvěří osobě, kterou ani neznají osobně.

TikTok se stává silnou platformou pro firmy a byznys brandy.

3 TOP nápady pro TikTok

Nápady na TikTok se získávají těžko, pokud nemáte dostatek fantazie. Nejčastěji se setkáte s videi, které jsou taneční nebo hudební. Často také napodobující někoho v tom, co dělá. Časté ovšem neznamená dobré, přehlcenost může znamenat nedostatečný zájem.

Fitness a posilování

Životní proměny jsou stále v kurzu. Sledovat progress, odvedenou práci a vyrovnání člvoěka sám se sebou. Součástí bývá také zdraví životní styl. Zaměřenost na jídlo, které je nedílnou součástí. Zdravé recepty jsou trhák. Zabodovat můžete i rychlými recepty nebo aktivním spotřebováním všech zbytků bez plýtvání.

Životní styl

Někteří dávají přednost kreslení, ve kterém se mohou uplatnit. Jiní zase nejnovějším počítačovým hrám, které propagují. To vše a mnoho dalšího patří mezi odvětví životního stylu, který můžete ukázat. Populární jsou také videa z prostředí školy, kde inspirujete k efektivnímu učení nebo jiným metodám.

Domácí zvířata a děti

Na vtipnosti přidají i domácí zvířata nebo děti. Oboje je pod přísným kvůli případnému ubližování.

Žádný TikTok video by nemělo být stejné. Pokud si najdete inspiraci v již vzniklém videu, oprostěte se od myšlenky, jak video vzniklo. Zaměřte se na jeho obsah a zadejte jej po svém.

Jak vydělat na TikToku

Pro výdělek na TikToku je nejprve nezbytné vědět, jak se proslavit na TikToku a být úspěšný, mít hodně sledujících i chuť dál tvořit videa. Rady, které jste si přečetli vás mohli posunout k tomu, jak nalézt nápady na TikTok nebo jak být úspěšný na TikToku. Jak se dostat do for you na TikToku není nemožné, ale ani snadné. Už dnes je značná konkurence, přesto je TikTok sociální sítí s největším potenciálem, pokud se chcete stát influencerkou či influencerem. Mějte trpělivost na rostoucí počet sledujících a s každým videem se snažte dostat se do For You Page.

A to nejdůležitější, pokud je váš obsah pro peníze, nikdy nebude tak úspěšný jako obsah, který je tvořen nezištně a s radostí.

Zakladatel portálu, podnikatel a digitální nomád. Specialista na SEO optimalizaci, který experimentuje se sociálními sítěmi. Baví ho internetové trendy, budoucnost technologií a start-upový svět.